Ben Mustafa Bu da Peşte Nice Too Meet You ~ Bay Mıçı'nın Blogu

Cumartesi, Nisan 28, 2007

Ben Mustafa Bu da Peşte Nice Too Meet You

İlk önce daha tazecik olmakla kalmayıp, mimlenmiş olmak gurur vermenin yanında düşündürücü.Çünkü yayın hayatıma daha yeni başladım.Blogu açalı baya oldu ama yazmaya başlayalı 1-2 hafta!.Bahsettiğim şey Wural arkadaşım tarafından mimlenmem ve mimleme hakkında kısaca:

Eğer biri sizi mimlemişse, bu, hakkınızda bilgi edinmek içindir, örneğin; nasıl blog yazarıyım... blogumda ne yazıyorum... gibi soruların yanıtıdır.

Eee hamama giren terler ben de hakkımda kısa kısa bahsedeyim bari (halbuki hiçbir merak edilecek tarafım yok söylemesi ayıptır)

Neden Blog Yazıyorum?

  • Zaten blogumun sayfa başlığının altında kısa bir özeti var ama bunun uzuncası şundan ibaret; Hani insan bazen sıkılır, yanında kimse olmaz ve içinden geçenleri birilerine anlatmak ister. Bu esnada ya yanında kimse olmaz ya da etrafındaki lişiler onla dalga geçer, o da konuştuğuna pişman olur.Ben de aynen böyle bir dost çevresine sahip olduğum için (söylemesi ayıp ama yine kaçtı ağzımızdan) ve günlük tutmayı da bir o kadar saçma bulduğum için, dedim 'Bari bloga yazıp sanal alemde içimizi dökelim de rezil olduğumuzda sanal rezillikten öteye gitmesin' :D.Şaka bir yana işte benim de hepiniz gibi sorunlarım var dertlerim var, ve çözümünü bilmediğim üstelik.Bunun gibi yüzlerce sebep sayabilirim sizlere
Sıra ikinci soruya geldi;

Blogumda Ne Yazıyorum?
  • Arkadaşlar bu hem çok kolay bir soru:Kolay tarafı, zaten okuyan herkes anlıyor ne üzerine ve ne için yazdığımı.Ve az çok herkesin de başından geçen şeyler yazdıklarım.
  • Zor tafafı ise, Bir yazıyı yazdığım itibariyle muhtemelen o yazı hakkında sorunlarım vardır.Yani o yazıyı yazmama sebep olan cevaplayamadığım sorular.Zaten neden yazdığımı bir söyeleyebilsem, sorunumu da hallederim demektir.Ama böylesi daha iyi.
Lafı fazla uzatmadan bana pas veren arkadaşım Wural'a bir Kadir İnanır bakışı yaparak ondan aldığım pası mimlenmesine çok pis sırıtacağım, blog duayeni, Mustafa Sandal Hayranı, yazdıklarını kendime en yakın bulduğum ('hakkında bu kadar biliyorsan neden hala mimliyorsun' dediğinizi duyar gibiyim ;) ) Oky'i ve Spaceskrallığı Forum'un sahibi, baba bir insan, uzman.... gibi özelliklere sahip olan İlyas Abi'yi mimlemek istiyorum

Hadi kolay gelsin...

Soran olursa Cumaya gitti dönmeyecek :)

Hiç yorum yok: