Ben Hiç Ateşböceği Görmedim ~ Bay Mıçı'nın Blogu

Çarşamba, Mayıs 02, 2007

Ben Hiç Ateşböceği Görmedim



- İki kişinin bildiği sır değildir.

- Peki herkesin bildiği ?

- Doğrudur

- Ya kimsenin bilmediği ?

- Hazinedir.

- Tek benim bilmediğim ?

- dedikodudur.

- Yalnızca benim bildiğim ?

- İşte o yoktur…

Belli kişilerle gezerdik.Düşüncelerimiz aynıydı.Aşağı yukarı aynı şeyleri sever, aynı kızlara laf atar, aynı derslerden kötü not alırdık.Biraraya geldik mi yıkılmazdık nasılsa… ya da öyle sanardık.hiç zor duruma düşmemiştik ama düşsek de beraber olacağımızı sanırdık, sanırdım. Aslında kimse bizim kadar bilmezdi.Öyle ya en damar şarkıcıları da biz dinlerdik. Bilmezdik ki dalga geçtiğimiz inekler kadar olamayacağımızı. Yoksa sonunu düşünen kahraman olabilir miydi ?

Bize gençlikte yaptığımız çoğu hareketin aslında ya arkadaş ortamına uymak için ya da birine beğendirmek için yaptığımız söylense güler geçeriz herhalde. Aslında bu böyle arkadaşlar.Ve ne yazık ki kişiliğimize yön veren (verdiren) kişilerin hayatımızda sadece bir figüran olduğunu hiç mi hiç düşünmedik.Hiç sonu yoktu zaten okulun. Ve nasılsa kral arkadaşlarımız vardı zor zamanlarda.İnsan olmak zor zanaat deyip hayvanca yaşayanları katmıyorum. Ama her şeyin bedelinin olduğu bir dünyaya da bedava s.çamazsın ki .

Hiç yorum yok: