Traji - Komik ~ Bay Mıçı'nın Blogu

Çarşamba, Mayıs 09, 2007

Traji - Komik



Hadi gel bir resim çektirelim. Ama öyle sıradan değil. Mümkünse bir hayat bilgisi kitabındaki gibi. Mutlu bir görüntü havası katsın diye.Bilirsin bir araya gelince pek mutlu olamıyoruz.’Ama’ lar da kurtarmıyor ve niye hep senin dediğin oluyor? … Küçükken büyüklerimize özenip oynadığımız evcilik oyunlarında böyle olmuyordu ki.Sen oyunun kurallarını ne çabuk unuttun.Yoksa sen büyüdün mü.Ya da ben mi küçüğüm…
Noolur bana böyle davranma oysa ben seni seviyorum hatta o p.çten daha çok kıymetini biliyorum.Ama senin gelin olduğun oyunlarda hep o damat oluyor.Bense bakakalıyorum zoraki sırıtmalarımla birlikte arkandan.Ama seni mutlu eden şey ne peki? Seni kazanmak için üzmek mi gerekiyor? Ben zaten üzülüyorum bu ikimize yetmiyor mu.Senin üzülmene gerek yok ben yerine üzülürüm.Aşk üzülmek mi yoksa?.Ben ne zaman büyüyeceğim. Eğer ikiyüzlü bir g.toş olsaydım benim olurdun. Davul bile dengi dengine derken bunu mu kastediyorlar yoksa (ben demiyorum atasözü diyor).Demek ki böyle acıklı atasözleri benim için değil de sanaymış.Boşuna alınmışım.Sahi ben ne zaman büyüyeceğim.Sen birini sevdiğinde gelip de bana sorma benden fikir isteme.Böyle zamanlarda kendimi pezevenk gibi hissediyorum (Sana o..spu demek istememiştim dilim sürçtü).Hadi gel beraber bir sinemaya gidelim benim çok beğendiğim,seninse sıkıcı bulduğun bir filme.Eskide senin beni anlamayadurduğun günlerdeki gibi … Ya da s.ktiret sen onu bunu biz birbirimizi unutalım hiç hatırlamadığımız gibi, yoksa ben ya şizofren olacağım ya da katil.Gel birbirimizi unutalım sonra nasılsa bir parkta sen kız çocuğun, ben de oğlumla karşılaşırız,kaderin cilvesi ya, sonra bizim çocuklar birbirine iş atsınlar.Hatta ayrılırken ağlayıp zırlasınlar. Benim karım senin de kocan ölmüş olsun peydahladıklarını yadigar bırakarak.Saçlarımız beyaz olsun yıllar sonra o karşılaşmada.İşte ne bilim filmlerde gördüğüm gibi,bilinçaltımdaki gibi.Sonra seninle ‘bakma’ eyleminin en işteş halinde uzun uzun işteşelim.Sonra sen beni yıllar sonra anlamış ol.Ben de neden yıllar sonra diye hayıflanayım.Sen pişman olduğunu bi kere daha söyle ben bir sigara daha yakayım.’Son gülen iyi gülemese’ de öyle bir enstantene olsun.Sonra bir figüran çıkıp sana laf atsın ben de tüm yılların yokluğunun, benden olmayan çocuğunun,senaryoyla ilgili daha ne varsa ..acısını bu figürandan çıkarayım.Sonra sen benim yaralarımı temizle ‘acıyor mu’ diye sor yine işteşelim.Ve artık sen de benim gibi mutsuzsundur.Evlenmesek de film boyunca birkaç kaçamak yapalım.Çocuklarımız büyüyünce evlensinler birbirileriyle (ilk gördükleri anda aşık olmuşlardı zaten).Onlar evlenince bizim de rolümüz bittiğine göre ölüm döşeğinde veletleri başımıza toplayıp birkaç gerçeği açıklama vakti de gelmiştir. Esas kızla esas oğlan ihtiyar ve bahtiyar olup da gözleri arkada kalmadan gidince çocuklar rahat bir nefes almıştır.Ve tam bu sırada filmin en dokunaklı sahnesinde (müzik eşliğinde) ekrana karıncalanmaya benzer değişik şekiller yansıtılır ve SON Yazar onlar ermiş muradına (ben de yedim) siz de çıkacak biyer bulun artık …

Hiç yorum yok: